کد خبر: ۴۴۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 25 June 2017

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری از جرائم احتمالی در نیروهای مسلح یکی از مهمترین ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، مرتضی تمیزی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون 165 جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور فرماندهان ارشد در سطح استان برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در ادامه از برگزاری بیش از 34 هزار نفر ساعت آموزش پیشگیری از وقوع جرم برای یگان های امنیتی، انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در سال گذشته خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و آسیب شناسی در سطح نیروهای مسلح و اولویت‌بندی آسیب‌ها، راهکارهای اجرایی احصا شد که برگزاری آنها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم داشته است.

تمیزی بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح طی چهار برنامه پنج ساله مساله پیشگیری از جرائم را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هم اکنون جمعیت کیفری در زندان‌های نیروهای مسلح بسیار پایین است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه سرویس های اطلاعاتی در مرزهای سیستان و بلوچستان چترهای اطلاعاتی خودشان را پهن کرده اند تا کنون حتی یک مورد شکست اطلاعاتی در استان نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه رعایت قانون مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان قضایی باید با همدیگر همکاری دوسویه داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار