کد خبر: ۴۴۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 25 June 2017

اولویتهای پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان در دومین جلسه اینشوراتا پایان سال 96 با حضور اعضاء مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در ابتدای این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه قبل در خصوص تصمیم گیری برای تشکیل کمیته آسیب های اجتماعی و شیوه نامه اجرایی آن گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام بر آسیب های اجتماعی و نیز تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارشد تا ذیل شورای فرهنگ عمومی، کمیته آسیب های اجتماعی نیز تشکیل شود.

حسین مسگرانی همچنین با بیان اینکه هر ماه یک جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برای این منظور برای هر جلسه شورای فرهنگ عمومی اولویتهایی در نظر گرفته شده است که برای هر یک از آنها یکی از دستگاههای اجرایی به عنوان محور اصلی و چند دستگاه متولی دیگر نیز همکاری می کنند.

وی افزود: آسیب های اجتماعی با رویکرد حاشیه نشینی ، آسیب های اجتماعی با رویکرد گروههای انحرافی ، آسیب های اجتماعی با رویکرد زنان سرپرست خانوار ، آسیب های اجتماعی با رویکرد بی انضباطی و قانون گریزی و سرمایه اجتماعی با رویکرد امید به آینده و روحیه نشاط و شادابی برخی دیگر از اولویتهای امسال را شامل می شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه هم اکنون در 9 شهرستان استان جلسه شورای فرهنگ عمومی فعالتر برگزار می شود به اعضای پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی استانبرای هر یک ازاین شهرستانها نیز اشاره ای کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و رئیس شورای فرهنگ عمومیاستان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید بر یافته ها و نتایج تمرکز داشته باشیم ، اظهار کرد: برای کمیته آسیب های اجتماعی استان باید اهداف و راهبردها هر کدام جداگانه مشخص شود و فعالیتهای هر یک از دستگاههای اجرایی و متولی شفاف سازی شود.

آیت الله سلیمانی افزود: باید بین راهبردها و اهداف تفکیک قائل شویم و راهبرد و هدف در قالب دو بند مطرح شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار