سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: امید آرامی بعنوان پیشتاز کشتی در سیستان وبلوچستان نیازمند حمایت و مراقبت بیشتر است و برای تکرار این شخصیت در استان باید تلاش شود.
کد خبر: ۴۴۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 26 June 2017
علی اشکانی در حاشیه تمرین در باشگاه ورزشی شهید لک زایی زابل افزود: اخلاق و منش امید آرامی در جمع کشتی گیران ملی زبانزد است و انرژی که از سوی مربی جوان عباس آرامی در منطقه سیستان گذاشته شده شاهد معرفی آرامی های بیشتری خواهیم بود.
وی از نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان و رئیس هیات کشتی استان تقدیر کرد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه کشتی سیستان وبلوچستان به ویژه زابل آغاز شده است که امیدواریم با استعدادیابی که به وجود آمده تا چهار سال آینده این استان سهم خوبی در کشتی ملی داشته باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با اشاره به دعوت عباس آرامی از وی برای حضور در منطقه سیستان اظهارداشت: برای حضور در جمع ورزشکاران سیستان وبلوچستان ادای دین می کنم به همین سبب در میان ورزشکاران کشتی منطقه سیستان حضور یافتم.
وی افزود: ایران کشوری غنی و دارای ثروت های زیادی از جمله منابع انسانی است و هر اندازه در استعدادیابی ورزش هزینه شود به طور قطع در چند سال آینده ظرفیت های خوبی برای کشور معرفی می شوند.
اشکانی با بیان اینکه هر اندازه زمینه های ورزشی در شهرها گسترش پیدا کنند نوجوانان و جوانان از زمینه های اعتیاد دوری می کنند تاکید کرد: مدیران استان و به ویژه شهرداری ها زمینه فعالیت های باشگاهها را فراهم کنند تا شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.
وی گفت: شرایط استان سیستان و بلوچستان به لحاظ مسائل متعدد نسبت به سایر نقاط کشور ضعیف تر است در حالی که نباید این موضوع مانع درخشش بچه های این استان در عرصه های مختلف شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با اشاره به مسابقات تیم کشتی فرنگی در رده سنی بزرگسالان در اوایل شهریور سال جاری در پاریس تاکید کرد: در رده سنی بزرگسالان با ورود افراد جدید دگرگونی بزرگی شکل گرفته که امیدواریم با درخشش کشتی گیران توجه ویژه ای به این رده سنی شود.
مسئول کمیته استعدادیابی هیات کشتی سیستان وبلوچستان در حاشیه تمرین کشتی گیران استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین طرح استعداد یابی در استان سیستان وبلوچستان با حضور سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور بمدت سه روز در حال اجراست.
عباس آرامی گفت: نخستین طرح استعدادی یابی سیستان وبلوچستان در دو ماه اخیر با حضور رحیم علی آبادی کشتی گیر با سابقه کشور برگزار شده بود.
وی اظهارداشت: از کشتی گیران سیستان وبلوچستان برای حضور در طرح استعدادیابی دعوت شد تا از نکات فنی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در این مدت استفاده کنند.
مسئول کمیته استعدادیابی هیات کشتی استان از تلاش و همت رئیس هیات کشتی سیستان وبلوچستان در برگزاری طرح استعدادیابی تقدیر کرد و ادامه داد: این طرح با همکاری هیات کشتی استان و نیمروز و اداره ورزش و جوانان نیمروز در حال برگزاری است.
علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روز /شنبه/ پس از بازدید از سایت جهانی شهرسوخته و استقبال اهالی کشتی و مسئولان منطقه سیستان دوره آموزشی خود را در جمع کشتی گیران استان آغاز کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار