باید این موضع جناب رئیس جمهور باز شود. این حرف ایشان به تازگی بیان شده، لذا نیاز دارد که بررسی بیشتری صورت پذیرد. با توجه به شناختی که از ایشان دارم، قطعا ایشان موافق حضور قرارگاه سازندگی و خاتم الانبیا سپاه در پروژه‌های کشور هستند.
کد خبر: ۴۴۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 26 June 2017
حسن روحانی روز پنج‌شنبه در دیدار با فعالین اقتصادی مدعی شد طی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، اقتصاد را از دولت بی‌تفنگ به دست دولت تفنگدار تحویل دادیم. در همین راستا، موضع پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مورد این سخنان رئیس‌جمهور در ادامه آمده است:
 
پرویز فتاح در پاسخ به این سوال گفت: باید این موضع جناب رئیس جمهور باز شود. این حرف ایشان به تازگی بیان شده، لذا نیاز دارد که بررسی بیشتری صورت پذیرد. با توجه به شناختی که از ایشان دارم، قطعا ایشان موافق حضور قرارگاه سازندگی و خاتم الانبیا سپاه در پروژه‌های کشور هستند. ما خودمان حضور داشتیم. ایشان بارها گفتند ما از حضور قرارگاه سازندگی در پروژه‌های کشور استقبال می‌کنیم. در همین دولت یازدهم به این قرارگاه چقدر پروژه داده شد. ما امیدوار هستیم خطاب رئیس‌جمهور به سپاه و قرارگاه سازندگی نباشد. با توجه به سابقه‌ای که از ایشان سراغ دارم، همیشه طرفدار حضور قرارگاه سازندگی در پیشرفت کشور بوده اند.
منبع: خبرگزاری دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار