کد خبر: ۴۶۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 16 July 2017
رحمان رحمت زهی| فصل تابستان و ظرفیت های آبی و ساحلی منطقه آزاد چابهار همراه با اجرای برنامه های ورزشی مفرح و جذاب نظیر شتر سواری، ماهیگیری، ورزش های بومی و محلی، قایقرانی، جت اسکی، موج سواری، والیبال و فوتبال ساحلی، غواصی، کارتینگ، بالن سواری و ... می توانند در جذب توریست و گردشگری اثرگذار باشند. 
با توجه به اینکه استاندار محترم ،سیستان و بلوچستان را مقصد گردشگری ناشناخته ایران در سال 96 نام نهادند، نیاز است با ایجاد زیر ساخت های ورزشی و گردشگری چابهار را به منطقه توریست ورزشی تبدیل نمود که قطعا با استقبال گردشگران بالاخص در ایام نوروز و تابستان همراه خواهد شد.
پرواضح است، مردم مشتاق چابهار و گردشگران منطقه آزاد از رشته های ورزشی و تفریحات سالم استقبال کرده و این علاقه مندی باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جذب توریست تخصصی ورزش را دو چندان می کند و می طلبد مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار نسبت به ایجاد و توسعه زیر ساخت های ورزشی که نقش مهمی در جذب سرمایه و سرمایه گذاری دارد ، بیش از پیش اهتمام ورزند. و با گام نهادن در این مسیر، بیلان کاری خویش را ارتقا و بهبود بخشند و با ایجاد چنین پروژه هایی که هزینه ساز نیست بلکه سرمایه گذاری است،زمینه ساز اجرایی شدن مبحث توریسم ورزشی در منطقه آزاد چابهار شوند تا این خطه در جاذبه گردشگری ورزشی نقش و سهم خود را به بهترین شکل ایفا کند.
آنچه مسلم است، این منطقه آبی و ساحلی ظرفیت و پتانسیل میزبانی اردوهای تیم های ملی و باشگاهی شاخص کشوری و حتی تیم های ورزشی خارجی را دارد و این میزبانی ها هم در بعد ورزشی و هم اقتصاد حائز اهمیت می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار