مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سومین قطب پتروشیمی ایران
بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدی داز شهرک پتروشیمی مکران گفت توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و آبادانی سواحل مکران این موضوع را تبدیل به یک تکلیف فراگیر برای همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 20 July 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران گفت توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و آبادانی سواحل مکران این موضوع را تبدیل به یک تکلیف فراگیر برای همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی کرده است.
وی به اشراف بر موضوع ساخت این شهرک پتروشیمی و نقش آن در رونق اشتغال، صادرات و رفاه منطقه گفت این پروژه نقش مهمی در سطح ملی ایفا خواهد نمود و وزیر صنعت معدن تجارت نیز پیگیر امور آن است.
ریاحی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به امور ساخت و راه اندازی سومین قطب پتروشیمی ایران گفت برخی تعلل های اداری که سبب تاخیر در پروژه های اینچنینی می شود مطلوب نیست و باید با رفع موانع، سرعت در پروژه های بزرگ را شاهد باشیم.
گفتنی است در این دیدار میرشکار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و معاونان این اداره کل و نیز اسدی مدیر صنایع منطقه ازاد چابهار ریاحی را همراهی می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار