سرلشگرباقری در زاهدان
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح با اشاره به همکاری ارتش پاکستان در تامین امنیت مرزی گفت: امروز با همکاری دستگاه های امنیتی و نظامی ما، امنیت خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار می باشد.
کد خبر: ۴۶۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 30 July 2017
به گزارش تابناک سرلشگر محمد باقری ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: این اولین سفر استانی بنده می باشد و ما در کنار مردم خوب استان و ارگان های مسئول امنیت اینجا هستیم و هم در مرز و هم در داخل استان با زحماتی که دستگاه های امنیتی ما، امنیت قابل قبول و خوبی در استان برقرار است و انشاء الله دولت محترم و سرمایه گزاران از این امنیت حداکثر بهره برداری را بکنند.
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح افزود: امیدواریم با امنیت مطلوب استان، سرمایه گذاری ها و ایجاد مراکز توسعه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند و وضعیت معیشت مردم وضعیت بهتری گردد.
سرلشگر محمد باقری با اشاره به وجود هماهنگی قابل توجه بین دستگاه های انتظامی، امنیتی و نظامی تصریح کرد: با این همدلی ماموریت ها به خوبی در این منطقه انجام می گردد.
رئیس ستاد کل نیروی های مسلح ضمن بیان اینکه امنیت سیستان و بلوچستان روز به روز بهتر گردد بیان داشت: از ارتش دولت پاکستان واحد هایی به مرزهای آن کشور آمده اند و مسئولیت مرز داری خود را انجام خواهند داد و مرز مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و مرزبانان کشور پاکستان دست در دست هم، امنیت مناسب تری را برای مرز های فراهم می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار