کد خبر: ۴۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 18 August 2017
وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم گفت: کوچک‌ترین بستری برای اقدامات ضدامنیتی دشمنان فراهم نخواهد شد.

به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم امروز (شنبه 21 مرداد) در حاشیه نشست فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسات خوب و صمیمانه با نمایندگان مجلس داشتیم که تلاش شد به دغدغه‌های آنها پاسخ لازم داده شود، احساس می‌شود پاسخ‌ها متقاعدکننده بوده، زیرا سؤالات تنها شبهاتی بود که با شفافیت کامل پاسخ داده شد.

حجت‌الاسلام علوی، درباره اولویت‌های وزارت اطلاعات دولت دوازدهم، گفت: برنامه پیشنهادی به تمامی نماینده‌ها ارائه شده و اولویت‌ها بر مبنای آیه شریفه قرآن است که می‌فرماید "أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم".

وی ضمن تشکر از نمایندگان و فراکسیون‌های مختلف مجلس، گفت: امید است برادری و همدلی بین دولت و مجلس و سایر قوا به رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور منتهی شود.

وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم افزود: برنامه پیشنهادی برای دولت دوازدهم ارائه شد و سؤالاتی از سوی نمایندگان که در موارد مختلف با آن مواجه می‌شوند، مطرح شد؛ برخی سؤالات نیز پیرامون برنامه ارائه شده بود که به طور کامل پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات در دولت جدید، برای جامعه خود و نیروهای درون نظام و شهروندان آسایش، آرامش، امنیت و تعبیه بسترهای رشد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای، علمی، انرژی و تربیتی را در اولویت کار قرار خواهد داد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت دوازدهم تصریح کرد: از سوی دیگر کوچک‌ترین بستری برای اقدامات ضدامنیتی دشمنان فراهم نخواهد شد، همان‌گونه که تاکنون از آنها جلوگیری شده، لذا امیدواریم امنیت را به صورت پایدار برای مردم حفظ کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار