امروز طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی صورت گرفت
امروز با حضور سردار فرماندهی نیروی انتظامی، با سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان که جدیدا به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است خداحافظی و سکان فرماندهی انتظامی استان به دستان سردار قنبری فرمانده سابق انتظامی لرستان داده شد. سردار رحیمی برای اهالی رسانه، فردی همواره پاسخگو، خوش برخورد و در دسترس بود.
کد خبر: ۴۷۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 15 August 2017
تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان/ مبارزه قاطع با اشرار، پیشگیری از جرم و کاهش تلفات جاده ای و مبارزه با جرایم سایبری سه ماموریت اصلی فرمانده جدید پلیس استان/ فرمانده سابق انتظامی از مهم‌ترین دستاوردهای دوره سه ساله سکانداری پلیس در استان گفت
به گزارش تابناک سردار محمد قنبری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همانگونه که فرمانده نیروی انتظامی فرمودند، ماموریت ها مشخص است و ما هم نسبت به ماموریت ها توجیه هستیم و خداوند بزرگ و منان را شاکر و سپاسگزارم در نظامی افتخار پوشیدن لباس سربازی را دارم که تحت فرماندهی فردی مدیر، مدبر و فقیه یک نظام الهی است و ان شالله بتوانیم در راه اعتلای فرامین ایشان جانمان را تقدیم کنیم و با تمام وجود ماموریت را به خوبی به منزل مقصود برسانیم.
وی افزود: خدای متعال را شاکرم که بعد از دو دهه خدمت در منطق غرب کشور امروز در شرق کشور و در استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا می کنم و عاشقانه و با افتخار خدمت در این استان را ادامه خواهم داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: صمیمانه از سردار فرماندهی ناجا تقدیر و تشکر می کنم که این افتخار را به بنده حقیر دادند و به من اعتماد کردند و ان شاالله خداوند متعال توفیق دهد با انجام کار جهادی و مستمر بتوانم اعتماد ایشان را پاسخگو باشم.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مبارزه قاطع و مستمر با اشرار و معاندین، پیشگیری از جرایم، کاهش تلفات جاده ای و مبارزه با جرایم سایبری در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت از ماموریت های ویژه بنده در استان می باشد.
وی افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر سازمانی یک مسیر و یک برنامه راهبردی را با همکاری همه همکاران عزیزم و سایر نهادهای برون سازمانی لحاظ خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: به صورت جهادی، مستمر، علمی و کارشناسانه و در چهار چوب سلسله مراتب فرماندهی ماموریت های محوله خود را انجام خواهیم داد .
سردار قنبری اظهار داشت: اولویت کاری ما تکریم مردم خواهد بود و مردم باید محصول تلاش های ما را ببینند و ما با خدمات انتظامی مضاعف خدمات بشتری به مردم ارائه خواهیم داد و بهترین لحظه برای یک پلیس خدمت برای مردم می باشد.
فرمانده جدید انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: با یاری خداوند متعال و در سایه ایمان و تقوا و تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف این استان باشیم.
 
در ادامه این جلسه سردار رحیمی فرمانده سابق انتظامی استان که جدیدا به سمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است در سخنانی گفت: بنده توفیق خدمتگزاری به مردم شریف استان به مدت سه سال پیدا کردم و دقایقی دیگر این پرچم و هدایت نظم و امنیت را به فرمانده پرتلاش و خدمتگزار دیگر تقدیم می کنم و از خداوند متعال می خواهم به بنده حقیر توفیق دهد که سرباز خوبی برای ولی امر مسلمین جهان در سمت جدید باشم .
وی اظهار داشت: اصلی ترین برنامه بنده خدمت به مردم بود و با تمام تلاش در سایه همدلی و وحدت و با تلاش شبانه روزی همکاران توانستیم خداروشکر خدمات انتظامی مضاعفی را ارائه دهیم .
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امروز به جرات می توانیم بگوییم رویکرد امنیت محور به جامعه محور تغییر پیدا کرده و تمام تلاشمان بر این بود برای 98 درصد، مردم قانونمدار استان امنیت مطلوب را رقم بزنیم و وضعیت امنیتی استان را به وضیعت عادی و پایدار تبدیل کنیم .
رحیمی تصریح کرد: امروز به برکت امنیت ایجاد شده در این خطه از کشور سال 96 به عنوان مقصد گردشگری معرفی شد و این یک افتخار بزرگ برای همکاران بنده در این استان می باشد .
فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: قرار ما بر این بود که خدمتی صادقانه، مردم مدارانه و مسولانه برای مردم ارائه دهیم و وضعیت امنیت استان را با مبارزه بی امان و قاطع با مجرمان، قاچاقچیان و معاندین با شیوه اطلاعات محور و آگاهانه رقم زده ایم که خداوند متعال را به خاطر این پیروزی بزرگ شاکر و سپاسگزاریم .
رحیمی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: کشف بیش از 300 تن انواع مواد مخدر انهدام بیش 331 باند مواد مخدر، انهدام باندهای سرقت های مسلحانه و به عنف، به درک واصل کردن اعضا گروهک های تروریستی و دستگیری آنها و حذف اشرار مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح به همراه مهمات آن گوشه ای از زحمات های همکاران عزیز بنده در طول مدت این سه سال بود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار