پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کرد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم دعای عرفه و برگزاری نماز عید سعید قربان را در شهر زاهدان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 31 August 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ ابوالحسن ملکی با اعلام این خبر گفت: مراسم دعای روز عرفه و نماز عید سعید قربان در سه محل مختلف برای شهروندان اهل سنت و تشیع برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری دعای عرفه در گلزار شهداء واقع در میدان شهداء خواهد بود که محدودیت ها ترافیکی این محل از میدان کارگر به سمت میدان شهداء و بلوار رسالت به سمت شهداء، بلوار شهید میرحسینی از پنج راه بسیج به سمت میدان شهداء و کلیه خیابان ها فرعی منتهی به بلوار سیدالشهداء خواهد بود.  
ملکی تصریح کرد: مصلی المهدی شهروندان اهل تشیع واقع در بزرگراه خلیج فارس ابتدای بلوار پرستار جهت رفت، محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت ولی در برگشت از مصلی المهدی بزرگراه خلیج فارس تا میدان دکتر حسابی به صورت یکطرفه اعمال خواهد شد، بلوار بزرگمهر نیز تا تقاطع دانشجو در هنگام خروج به صورت یک طرفه انجام می گیرد.
سرهنگ ملکی عیدگاه بزرگ برداران اهل سنت در کمربندی جاده گوربند که محدودیت ها توسط پلیس راه در حوزه برون شهری و حوزه درون شهری از کمربندی بلوار بهداشت تا میدان امام رضا (ع) در برگشت به صورت یکطرفه بوده و همچنین از کمربندی بلوار سرداران شهید تا تقاطع امام سرداران به صورت یکطرفه در خروج خواهد بود .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت ترافیکی داریم داشته باشند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار