کد خبر: ۴۸۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 03 September 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف 6 تن انواع مواد مخدر و سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان خبر داد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد قنبری امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر 6 تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و سه باند بزرگ مسلح قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

وی به تشریح این خبر پرداخت و ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان خاش در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جابه‌جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری 12 نفر از سوداگران مرگ، توقیف 7 دستگاه خودرو پژو 405 و کشف 3 تن و 177 کیلوگرم تریاک شدند.

سردار قنبری با بیان اینکه در عملیات مشترک دیگری، ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، نیمروز و ایرانشهر، یک باند قاچاق موادمخدر را در محورهای مواصلاتی ایرانشهر به زاهدان شناسایی و به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ضمن هلاکت دو قاچاقچی و دستگیری 7 سوداگر، یک تن و 925 کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از شناسایی یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، مهرستان و سیب سوران، باند مسلح دیگری را که در حال جا‌به‌جایی موادمخدر بودند، در منطقه "کوه سفید" شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شدند که در این درگیری یک سوداگر مسلح به هلاکت رسید و 6 قاچاقچی دستگیر شدند همچنین ماموران در پاکسازی منطقه، 750 کیلوگرم تریاک و 150 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها، 25 قاچاقچی دستگیر، سه سوداگر مرگ به هلاکت رسید، گفت: در این عملیات‌ها، یک قبضه تیربار، چهار قبضه کلاش به همراه مقادیر متنابهی مهمات کشف شد؛ یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار