کد خبر: ۴۸۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 04 September 2017
رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات قهرمانی ووشوی کارگری کشور فردا به میزبانی زاهدان آغاز می‌شود.
عباس شیبک امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  رقابت ها ووشو کارگری کشور برای نخستین بار با عنوان یادواره شهدای کارگر در بخش ساندا  14 تا 16 شهریورماه جاری در سالن چندمنظوره استانداری برگزار می شود.

وی بیان کرد : شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها از همه استان ها در دو رده سنی 18 تا 30 و 31 تا 40 سال در 11 وزن به مصاف هم می روند.

رئیس هیئت ووشوی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعضای تیم ووشوی سیستان وبلوچستان را  مالک شیبک و نعیم نارویی در وزن 48-، پویا آذرنگ در 52- کیلوگرم، محمد امین بارکزهی و امیر محمد رضوانی در وزن 56-، علیرضا فیروزی و ابوالفضل قاسم زاده در 60- کیلوگرم، سعید شیبک در وزن 65-، محمد حسن شهریاری در 70- کیلوگرم، محمد رضا ریگی و سعید شهرکی نیا در 65- کیلوگرم، محمد حسن شهریاری در وزن 70-، محمدرضا ریگی در 75-، دانیال ریگی در 80-، رضا قنبری در وزن 85-، یونس راشکی در 90- کیلوگرم، اکبر سراوانی پاک و محمود ریگی در 90+ تشکیل می‌دهند.

شیبک از حضور خود به عنوان سرپرست تیم استان خبر داد و متذکر شد: مربیگری تیم ووشو استان بر عهده ناصر شهرکی است و داود عادلی قلعه تکی، دادخدا ریگی، مهرداد جوشن پسند، مهدی صادقی، سبحان زرناز و صادق نبی زاده نیز از سیستان و بلوچستان در این رقابت ها قضاوت می کنند.

وی توضیح داد: همچنین نیز علیرضا ریگی ووشو کار استان در ترکیب نهایی تیم ملی برای رقابت های آسیایی  حضور دارد  و در وزن 60- به نمایندگی ایران در این پیکارها رقابت می کند.

رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان تبیین کرد: مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در دو قسمت تالو و ساندا از 26 شهریورماه به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار