کد خبر: ۴۹۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 07 September 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بانک اطلاعاتی دارندگان سلاح در استان در حال تدوین است که قرار است در این بانک اطلاعاتی مشخصات دارندگان سلاح ثبت شود تا از آن جهت پیشگیری از جرائم استفاده شود.

سردار قنبری در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی و همکاری خوب مردم امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که این امر سبب شده تا سرمایه گذاری های زیادی در این استان انجام شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از انهدام ۳ باند بزرگ مسلح مواد مخدر و کشف ۶ تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در چند روز گذشته با انهدام 3 باند بزرگ بین‌المللی و مسلح مواد مخدر در سطح استان، بزرگترین کشفیات مواد مخدر استان در طول سال‌های اخیر محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی استان این عملیات‌ها هیچگونه تلفاتی نداشته، افزود: با انهدام این باندها علاوه بر کشف انواع مواد مخدر، چندین قبضه سلاح سنگین و نیمه سنگین، مقادیر زیادی مهمات و 15 دستگاه خودرو کشف و ضبط شده و همچنین 25 قاچاقچی دستگیر شده و 3 قاچاقچی نیز به هلاکت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ماه گذشته با کاهش 7 درصدی جرائم در سطح استان مواجه بوده‌ایم به نحوی که در این مدت 4 باند قاچاق لوازم آرایشی، پوشاک و لوازم منزل به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در استان کشف شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود با سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان مبارزه می کند.

سردار قنبری گفت: با توجه به آثار زیانباری که مواد مخدر بر روی جامعه می گذارد چگونگی مبارزه با مواد افیونی برای نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در عرصه مبارزه با مواد مخدر به دنبال اجرای برنامه های پیشگیرانه است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی برنامه های مختلفی برای تامین امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان در دست اجرا دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار