با پلیس ایرانشهر
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر، از دستگيري و انهدام باند سارقان مسلح و کشف 9 فقره سرقت در اين رابطه خبر داد. سرهنگ جلیلیان همچنین از توقیف تانکر حامل 15 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 10 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ دوستعلي جليليان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از مدت ها کار شبانه روزی و پايش اخبار دريافتي، در راستاي مبارزه با باند اشرار و سارقان مسلح موفق به شناسايي و دستگيري اعضاي یک باند سارقان مسلح شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پليس امنیت عمومی پس از مدت ها کار شبانه روزی و بعد از هماهنگي با مراجع قضائي، در اقدامي غافلگيرانه 4 سارقان مسلح را در حالی که در مخفیگاه خود در یکی از منازل سطح شهر مخفی شده بودند، دستگير کردند.
وی با اشاره به اينکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری سلاح و مهمات کشف شد، بيان داشت: سرکرده این باند دارای سابقه کیفری چندین فقره سرقت مسلحانه و مشارکت در قتل می باشد.  
سرهنگ جليليان افزود: سارقان دستگير شده در تحقیقات اولیه به 9 فقره سرقت مسلحانه و عادی در ايرانشهر اعتراف که تحقیقات جهت شناسایی مالباختگان و سایر سرقت های احتمالی این باند همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.
 وی همچنین افزود: ماموران یگان امداد اين فرماندهي حين گشت زني هاي هدفمند در محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه تانکر نفتکش مشکوک و جهت متوقف کردن خودرو به راننده دستور ايست دادند که راننده خودرو با بي توجهي اقدام به فرار کرد.  
وي افزود: تريلر کشنده از مسير اصلي به طرف جاده هاي فرعي و روستاهای اطراف شهرستان تغيير مسير داده و با تنگ شدن عرصه خودروي حامل سوخت قاچاق را متوقف می کند.
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر با اشاره به تلاش براي دستگيري اين قاچاقچي خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو مقدار 15 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز خارج از چرخه سوخت را کشف کردند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار