کد خبر: ۴۹۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 14 September 2017
حرکت پوش آپ (شنا سوئدی)
حرکتی بینظیر برای تقویت عضلات  سینه ای بزرگ، دلتوئید(سرشانه)، پشت بازو و عضلات ناحیه شکم (راست شکمی، موربهای خارجی و داخلی و عرضی)
شاید برای حفظ تناسب عضلاتی که گفته شد یه باشگاه بدنسازی نیاز باشه، اما تمامه آنها در قالب یک حرکت نمود پیدا کرده، و با تغییر زوایای دستها و تنه فشار رو میتوان به بخشهای مختلف تغییر داد.
حرکات با وزن بدن نیاز به فضای خاصی ندارند، پمپاژ خون بسیار بالایی را به سمت عضلات هدف سوق می دهند.
 برای کسانی که از پشت بازوهای شل و بدون فرم گلایه دارند، شنا سوئدی دست جمع و اگر آماتور هستند زانوها را روی زمین بذارن و حرکت را اجرا کنند، و به راحتی داخل خونه قابل اجراست.
بعلاوه برای فرم دهی عضلات سینه آقایان خصوصا افرادی که خط سینه برایشان اهمیت دارد جز گزینه های اصلی است.
بعلاوه در انتهای برنامه تمرینی برای ایجاد نهایت شوک متابولیکی و تخلیه ذخایر قندی ان میتوانید قرار دهید.
 در کنار اینکه بدون شک جز حرکات اصلی است که در بسیاری از رشته های ورزشی و تستهای آمادگی جسمانی اهمیت دارد.
شنا سوئدی اصلاحی، شیب منفی، شیب مثبت، بالانس، دست جمع و دست باز و بصورت معلق بر روی بوسو و سوئیس بال و تی ار ایکس و ...
اگر رشته ی ورزشی خاص و یا  استقامتی کار میکنید اجرای سه ست تا حد توان و اگر برایتان فرم و حجم اهمیت بیشتری دارد با اضافه کردن وزنه به وزن بدنتان، ستهایی سی الی شصت ثانیه ای این حرکت را با تمرکز اجرا کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار