فرمانده انتظامي شهرستان چابهار خبر داد
سرهنگ کیخا فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از انهدام باند خريد و فروش اموال مسروقه و دستگيري 6 نفر سارق و مالخر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 14 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ حيدر علي کيخايي مقدم گفت در راستاي اجراي طرح رعد و با توجه به چندين فقره سرقت کابل برق و باطري خودرو در سطح شهرستان چابهار موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتري 11 شهرستان با فعال کردن گشت هاي پوششي و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی يک انبار ضايعاتي در حاشیه شهر شدند که در این انبار 6 سارق و مالخر سابقه دار اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان مي کنند.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي با رعايت حقوق شهروندي و دق الباب وارد محل شده و در يک عمليات ضربتي سارقان را دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند.
سرهنگ کیخا مقدم اظهار داشت: در بازرسي بعمل آمده از این انبار تعداد 257 عدد باطري خودرو سواري و سنگین و 400 کيلوگرم کابل مسي و آلومينيومی کشف و در اين راستا يک دستگاه کاميون و سه دستگاه وانت مزدا نیز از سارقان توقيف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در بخش پايانی سخنان خود با اشاره به دستگیری یک سارق منزل و مغازه و اعتراف به سه فقره سرقت، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار