کد خبر: ۴۹۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 17 September 2017
شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، زمزمه های برکناری «علیرضا منصوریان» سرمربی آبی های پایتخت را تقویت کرد. بازگشت «پرویز مظلومی» به استقلال یکی از گمانه زنی ها برای جانشینی «منصوریان» است. گمانه زنی که «مظلومی» آن را تکذیب کرد.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ایرنا گفت: تماسی از طرف باشگاه برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری استقلال نداشته ام.
وی گفت: برای علیرضا منصوریان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم استقلال را بتواند به سرانجام مقصود برساند.
مظلومی در خصوص ضعف استقلال در خط حمله گفت: این مشکلی است که به کادر فنی تیم مربوط می شود و امیدوارم بتوانند این ضعف را برطرف کنند.
مظلومی در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال را به جایگاه سوم لیگ برتر و فینال جام حذفی رساند. اما به رغم قرارداد دوساله ای که با باشگاه داشت، کنار گذاشته شد تا «علیرضا منصوریان» جانشین وی شود.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در مصاف با تیم پارس جنوبی جم تن به شکست دو بر صفر داد تا چهارمین شکست خود را در این دوره از رقابت ها تجربه کند.
این اتفاق در حالی برای استقلال رخ می دهد که آبی پوشان در طول شش بازی لیگ هفدهم با یک گل زده کمترین نشانی از استقلال مدعی را دارند تا با کسب چهار امتیاز در رده پانزده جدول رده بندی قرار بگیرند.
البته پس از شکست استقلال در هفته پنجم مقابل تیم پدیده، هیات مدیره باشگاه به «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم فرصتی دوباره داد. باشگاه اعلام کرد اگراستقلال در دوبازی پیش رو یعنی مصاف با گل گهر سیرجان در جام حذفی و پارس جنوبی جم در لیگ برتر موفق باشد، منصوریان می ماند.
منصوریان در جام حذفی موفق شد اما در ورزشگاه تختی بوشهر ناکام ماند تا امیدهای وی برای تداوم همکاری با آبی پوشان کم رنگ شود.
امروز جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه برگزار می شود و باید دید در این جلسه، اعضای هیات مدیره چه تصمیمی در باره کادر فنی این تیم می گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار