تولید برق از بادهای سیستان
این روزها خبری که در پایان بخش های مختلف خبری می شنویم عبارت آشنای"وزش باد در شمال استان سیستان و بلوچستان و خصوصا در منطقه زابل سبب ایجاد گرد و غبار خواهد شد" است. حال اینبار قرار است با سرمایه گذاری خارجی، از این باد برق تولید شود.
کد خبر: ۴۹۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 17 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی مجوز سرمایه گذاری خارجی برای احداث نیروگاه بادی در سیستان صادر شد.
بنابراین گزارش در اجرای ماده (6) قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی، مصوبه شماره 21-9859 مورخ 1396/6/14 با تصویب هیئت سرمایه گذاری خارجی و براساس گزارش سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ؛ به یک شرکت مقیم کره جنوبی(سرمایه گذار خارجی) اجازه داده می شود، بر اساس قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی و آیین نامه اجرایی آن و با رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در طرح "احداث نیروگاه بادی نیمروز(2) به ظرفیت 50مگاوات" ، از طریق مشارکت در شرکت انرژی سبز گستر نیمروز آسیا (شرکت سرمایه پذیر)به میزان 100 در صد ، در استان سیستان و بلوچستان ،منطقه زابل با لحاظ شرایط سرمایه گذاری نماید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار