عصر امروز روی داد
برخورد شدید یک دستگاه پژو 405 با يك دستگاه تویوتا دوکابین در جاده سراوان به خاش 8 کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۵۰۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 26 September 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ بهروزی زاده گفت:در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد يك دستگاه پژو 405با يك دستگاه تویوتا دو کابین در جاده سراوان به خاش ، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسي در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که يک دستگاه پژو 405 به علت عدم توجه به جلو با يك دستگاه تویوتا دو کابین برخورد کرد که در اثر شدت ضربات وارده ، پژو 405 دچار آتش سوزی شد و متاسفانه هر هفت سرنشین آن در آتش سوختند.
این مقام انتظامی افزود: خودروی تویوتا که داری 10 سرنشین بوده، یکی از سرنشینان آن  در محل فوت و 9 سرنشین دیگر آن مصدوم که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به دوطرفه بودن محورهاي شمال، از رانندگاني که قصد تردد در اين محورها را دارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفري ايمن براي خود و ديگران به رقم بزنند.
به گزارش تابناک استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
ظرفيت هر خودرو 5 نفره ولي توي تصادفاي ايران دو ماشين تصادف ميكنن و 8 نفر كشته و 9 نفر زخمي ميشوند !!!!معلومه كه راننده توييتا با 10 سرنشين نميتونه ماشينو كنترل كنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار