آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان با حضور سرهنگ احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان ، بابایی مدیر کل زندانهای استان ، معاونین سلامت ، اصلاح و تربیت و اداری و مالی زندانهای استان و جمعی از مسئولین دوایر ستادی و کارکنان زندان‌های استان در محل سالن جلسات اداره کل زندانهای استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 28 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این جلسه سرهنگ طاهری با قدردانی از مجموعه مدیریتی زندان های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود اینکه خدمت در زندانها از مشاغل سخت و طاقت فرسا است اما اقدامات انجام شده در مراکز تامینی و تربیتی استان بسیارمطلوب وشایسته قدر دانی است و آثار ارزشمند برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندانهای استان مشهود است.
جانشین انتظامی استان با اعلام آمادگی جهت پشتیبانی نیروی انسانی ، آموزش و … در زندانهای استان بر ارتقاء سطح فعالیتهای امنیتی ، انتظامی و مرور طرح های پیشگیرانه در قالب مانورهای آموزشی تاکید نمود.
ایشان احصاء نیازمندی ها و کاستی ها در حوزه انتظامی زندانها را خواستار شد و برای تامین موارد مورد نیاز قول مساعد داد.
بابایی مدیر کل زندانهای استان هم در سخنانی یادآور شد علی‌رغم کاستی‌ها و کمبودها خوشبختانه در سایه تعامل خوب میان اداره کل زندان‌های استان با سایر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و ….. درزندانهای استان امنیت و آرامش خوبی وجود دارد.
وی ادامه داد رسالت زندان ادامه کار نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه است و جدایی بین رسالت این دو مجموعه وجود ندارد.
رئیس ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانهای استان مهم ترین شاخص تاثیر برنامه های قضایی ، اصلاحی و تربیتی را آمار عود و بازگشت زندانیان دانست که این عدد در دنیا ۳۷ درصد که با انجام برنامه های روان درمانی در کشور به 7 درصد و در استان سیستان وبلوچستان ۳ درصد بوده است که این رقم نشانگر تاثیر برنامه های اصلاحی و تربیتی و قضایی و همکار ی و تعامل سازنده بین نیروی انتظامی،دستگاه قضایی و زندانهای استان بوده است.
بابایی مدیر کل زندانهای استان همچنین ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ احمدی فرمانده سابق یگان حفاظت زندانهای استان برای سرهنگ اربابی فرمانده جدید آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است در این مراسم سرهنگ دوم غلامرضا صیاد اربابی به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان‌های سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات ارزشمند سرهنگ دوم حسین احمدی در مدت تصدی فرماندهی یگان حفاظت استان قدردانی شد.
برچسب ها: زندان زاهدان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
آفرین به مدیریت خوب فرهنگی خوب این زندانبان ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
خوب مگه هتل درست کردن که برگردن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار