رئیس دانشگاه بین المللی چابهار خبر داد
رئیس دانشگاه بین المللی چابهار گفت: "همایش طعم خوش ریاضی" با هدف افزایش علاقمندی و درک ملموس دانش آموزان از ر‌یاضی در زندگی و آشنایی با شیوه های آموزش ریاضی از طریق بازی، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه جاری برگزارمی گردد.
کد خبر: ۵۰۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴ 29 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان ارسلان دژکام افزود: این همایش با حضور پروفسور "مجید میرزاوزیری" خالق شهر ریاضی و استاد دانشگاه فردوسی مشهد، در چابهار برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برنامه های این همایش برای مقاطع مختلف تحصیلی شامل: مسابقات شهر ریاضی ويژه دانش آموزان کلاس ششم و متوسطه اول و متوسطه دوم، جزیره گنج برای کلاس اول تا پنجم دبستان، فوتبال ریاضی برای دانش آموزان کلاس های 11 و 12 هستند.

دژکام خاطرنشان ساخت برای دانشجویان کارگاه هاي آموزشی تحت عناوين "بازی معما و همچنین برای معلمان دبستان" و "زبان دوم (خلاقیت)" ويژه معلمان متوسطه اول برگزار خواهیم کرد.

ایشان اظهار داشت: کارگاه آموزشی تحت عنوان "معماهای منطقی" برای معلمان متوسطه دوم و نشست هاي تخصصي، سخنرانی ویژه ی اقشار مختلف علاقمند به ریاضی و نمایشگاه کتاب های ریاضی با متن و ظاهری متفاوت از دیگر برنامه های این همایش می باشند.

شایان ذکر است زمان و شرایط ثبت نام از طریق مدارس اعلام می گردد و به تمامی شرکت کنندگان در کارگاه ها، گواهی رسمی از دانشگاه فردوسی مشهد اعطاء خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار