فرمانده انتظامي شهرستان سراوان خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان سراوان از شناسايي و دستگيري قاتلی که همسر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از يک ساعت در عمليات ضربتي کارگاهان پليس آگاهي خبر داد. بر پایه این گزارش قاتل از اتباع بیگانه است.
کد خبر: ۵۰۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 30 September 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ رضا زینلی گفت: در پي وصول خبري مبني بر قتل خانمی 15ساله در يکي از محله هاي شهرستان سراوان ، شناسايي و دستگيري متهم به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند مقتول به دست همسرش که یک مرد 34 ساله از اتباع بیگانه بوده است به دلیل اختلافات خانوادگی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به علت شدت ضربات جان خود را از دست داده و قاتل پس از ارتکاب جرم از صحنه متواری شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در کمتر از یک ساعت وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سراوان با اشاره به اينکه قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پليسي به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد تصريح کرد: متهم اين جنايت هولناک پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار