بنا بر شنیده های خبرنگار تابناک
مرتضی بانک امروز به چابهار میاید تا ضمن بازدید از منطقه آزاد چابهار، بازدیدی از صنایع مادر منطقه مانند پتروشیمی و فولاد داشته باشد. به عقیده کارشناسان، با راه اندازی این واحدهای صنعتی مادر، چابهار و سیستان‌وبلوچستان قطب جدید صنعتی کشور خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 03 October 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، مرتضی بانک امروز به چابهار میاید تا ضمن بازدید از منطقه آزاد چابهار، بازدیدی از صنایع مادر منطقه مانند پتروشیمی و فولاد داشته باشد.

بانک کارشناس امور بازرگانی، گردشگری و صنعت، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران است. مرتضی بانک، همچنین، معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور حسن روحانی است. وی در دوره مرحوم هاشمی رفسنجانی، استاندار کرمان و معاون اداری مالی وزارت امور خارجه در دوره اصلاحات بوده است.
همچنین در تحولی اقتصادی و در دوره دوم ریاست جمهوری حسن روحانی، مرتضی بانک همزمان با انتقال مدیریت مناطق آزاد از ریاست جمهوری به وزارت اقتصاد، با حکم وزیر اقتصاد به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در دولت دوازدهم منصوب شد.
بانک در بازدید خود از منطقه آزاد چابهار، از شهرک پتروشیمی مکران که قطب سوم پتروشیمی ایران بعد از ماهشهر و عسلویه می باشد و در منطقه آزاد چابهار با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حال ساخت است بازدید به عمل خواهد آورد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استاد دانشکاه کلن
|
United States
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
پتروشیمی در سیستان‌وبلوچستان حکم خشکی برای غریق را دارد.واقعا ۹۹%مشکلات و محرومیت ها از استانتان خواهد رفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار