فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهي شهرستان چابهار دو باند سارقان منزل و مالخران متلاشي و هفت میلیارد ریال اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.
کد خبر: ۵۰۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 03 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان چابهار ، تحقیقات پلیسی برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان آغاز شد. 
وي افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش های اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز، اعضای باند پنج نفره سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر کردند. 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به 25 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و فروش اموال مسروقه به یک باند سه نفره مالخر اعتراف کردند. 
سردار قنبری همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سه نفره مالخران افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان هفت میلیارد ریال اموال مسروقه شامل وسابل منزل، کشف و به مال باختگان تحویل داده شد که این امر رضایت شهروندان را در پی داشت. 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند، خاطر نشان كرد: شهروندان محترم منازل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا مورد دستبرد افراد سودجو قرار نگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار