گزارش تصویری
سرابندی سرپرست زندان ایرانشهر گفت مراسمات روزانه و شبانه دعا ، عزاداری، سینه زنی ، سخنرانی و جلسات بصیرت افزائی از اهم برنامه هایی بوده است که بصورت جداگانه برای کارکنان و سربازان وظیفه و همچنین مددجویان زندان های مرکزی و شماره ۲ با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، کانون فرهنگی ، هنری مساجد و حوزه علمیه شهرستان در این اداره برگزار شده است.
کد خبر: ۵۰۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 06 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرابندی سرپرست زندان ایرانشهر با اعلام این خبر افزود: مراسمات روزانه و شبانه دعا ، عزاداری، سینه زنی ، سخنرانی و جلسات بصیرت افزائی از اهم برنامه هایی بوده است که بصورت جداگانه برای کارکنان و سربازان وظیفه و همچنین مددجویان زندان های مرکزی و شماره ۲ با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، کانون فرهنگی ، هنری مساجد و حوزه علمیه شهرستان در این اداره برگزار شده است.
گفتنی است در این ایام زندان ایرانشهر میزبان جمعی از مسئولین ادارات شهرستان از جمله سرهنگ پودینه فرمانده سپاه ایرانشهر ،کیخا رئیس اداره تعزیرات ایرانشهر و … بوده است.
محرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویر 
محرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویر 
محرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویر 
محرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویرمحرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویرمحرم در زندان ایرانشهر/ شمیم عطر عزای حسینی در زندان ایرانشهر+ تصاویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
JimmiNil
|
Russian Federation
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
قبول باشد عزیزان دربند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار