معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی شمال استان ویژه سربازان وظیفه ستاد انتظامی خبر داد. سرهنگ غلامرضا جعفری گفت: در یک حرکت ابتکاری اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی، به منظور ارتقاء انگیزه و روحیه خدمتی کارکنان وظیفه در قالب کاروان های سربازی به مناطق عملیاتی زیارتی، سیاحتی و تفریحی به مناطق شمال استان اعزام شدند.
کد خبر: ۵۰۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 09 October 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ غلامرضا جعفری گفت: در یک حرکت ابتکاری اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی، به منظور ارتقاء انگیزه و روحیه خدمتی کارکنان وظیفه در قالب کاروان های سربازی به مناطق عملیاتی (راهیان نور)زیارتی، سیاحتی و تفریحی به مناطق شمال استان اعزام شدند.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوها آشنایی نسل جوان بخصوص کارکنان وظیفه با رشادت ها و ایثارگری کارکنان پرتلاش انتظامی استان در گذشته می باشد، ادامه داد: اعزام به این گونه مناطق باعث ارتقاء روحیه جهادی، شهادت طلبی و ایثار در بین جوانان عزیز خواهد شد.
وی، افزود: با توجه به قرار گرفتن ماموریت انتظامی استان در این حد و مرز و نزدیکی با یادمان شهدای تاسوکی برآن شدیم تا از این توفیق پیش آمده نهایت استفاده و بهره معنوی را ببریم، لذا با اعزام کارکنان وظیفه در قالب کاروان، هم رشادت و دلاوری ها و ایثارگری های همکاران و شهدا را برای آن ها بازروایی کنیم و هم فنون جنگی و تاکتیک های به کار رفته در عملیات ها برای کارکنان وظیفه بیان شود تا آمادگی رزم آنها در راستای وظایف محوله افزایش و ارتقاء پیدا کند.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری این دوره ها ویژه کارکنان پایور و ظیفه در آینده، این اردوها را زمینه ساز رشد معارف و حقایق انقلابی و دینی در تفکر و اندیشه کارکنان عنوان و زمینه سازی این مهم را توفیقی از طرف خداوند متعال و ائمه معصومین و دعوت شهدا عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار