دکتر محمد نعیم امینی فرد، عضو و سخنگوی کمیسیون بهداشت، پروفسور جوان که در ردای نماینده مردم شهرستان ایرانشهر به دنبال حقوق مردم این خطه است؛ ایرانشهر. شاهراه مواصلاتی جنوب به شمال و شرق به غرب استان.
کد خبر: ۵۰۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 09 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان در ادامه روند پیگیری های نماینده ایرانشهر در راستای توسعه ارتباطات هوایی و افزایش مسیرهای پروازی فرودگاه ایرانشهر و پس از انجام مکاتبات و رایزنی با وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای جدید برای فرودگاه ایرانشهر در نظر گرفته شد.
بر پایه این گزارش از روز شنبه مورخ 96/7/22 دو پرواز به مقصد بندرعباس در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته در مسیر جدید (شنبه‌ها : بندرعباس، زاهدان، ایرانشهر، چابهار، زاهدان، بندرعباس)  و سه شنبه ها (بندرعباس، زاهدان، چابهار، ایرانشهر، زاهدان، بندرعباس) برقرار و به مجموع پروازهای فرودگاه ایرانشهر افزوده خواهد شد.
امید است پس از اتمام دوران آزمایشی جایگاه سوخت و دیگر تاسیسات فرودگاه من جمله ترمینال مسافربری و افزایش طول باند شاهد انجام پروازهای مستقیم و نیز افزایش تعداد پروازها به مقاصد شهرهای دیگر کشور باشیم.
گفتنی است پیش از این روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه پروازهایی از تهران به ایرانشهر از مسیر بم و یا جیرفت برقرار بود که این پروازهای کماکان ادامه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار