کد خبر: ۵۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 10 October 2017
مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 501 نفر از مردم روستای برج میرگل این شهرستان از خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره مند شدند.
دکتر مهران عبادتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دندانپزشک در این کلنیک که متشکل از یک خودرو و یونیت دندانپزشکی در مدت 75 روز استقرار در روستای برج میرگل به ارائه خدمات رایگان شامل کشیدن، ترمیم، جرم گیری دندان و معاینه آموزش و بهداشت مردم این روستا پرداخت.
وی ادامه داد: این کلینیک سیار از سوی وزارت بهداشت و درمان به دانشگاه علوم پزشکی زابل اختصاص یافت تا با حضور دوره ای در مناطق محروم این منطقه به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی بپردازد.
وی افزود: هم اینک این کلینیک سیار در مرکز خدمات جامع سلامت روستای قرقری شهرستان هیرمند مستقر شده است تا به مردم محروم این بخش مرزی خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دهد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی استان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز(سیستان) زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار