فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
سردار سرتیپ محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مرتبط با ترافیک در کاهش تصادفات سهیم هستند، گفت: در شش ماهه اول سال جاری 7 درصد تصادفات دورن شهری در استان کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۰۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرار محمد قنبری در برنامه زنده رادیویی صدای مردم و تدبیر مسئولان، اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به اینکه یک نیروی امنیتی، اجتماعی می باشد و دارای ساختار متناسب با ساختار جامعه دارد لذا کلانتری ها و پاسگاه ها موظفند تمام موضوعات عمومی مردم را مورد بررسی قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه شاکله نیروی انتظامی در پاسگاه ها و کلانتری ها خلاصه می شود، افزود: عمده ترین جرایمی که در استان اتفاق می افتد جرایمی است که در سایر استان ها عمومیت دارد و این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی دارای جرایم خاص خود را می باشد.
قنبری تصریح کرد: متأسفانه قاچاق سوخت و نزاع های طایفه ای به امنیت این استان ضربه می زند که با هوشیاری و مراقبت و آگاهی بخشی به مردم از معضلات این جرایم می توان جلوگیری کرد و با ریشه یابی و همکاری و تعامل سران طوایف و بزرگان می توان بر این مشکل فائق آمد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری 68 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده ایم، بیان داشت: با تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند توانسته ایم انواع سرقت ها را 7 درصد کاهش دهیم.
سردار قنبری در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: با اینکه استان ما از استان های پهناور کشور می باشد و پراکندگی جمعیت آن زیاد می باشد به حول و قوه الهی با تعامل و مشارکت همه اقشار مختلف توانسته ایم آرامش را به مردم هدیه دهیم.
وی با اشاره به سوانح رانندگی در سطح جاده های استان خاطر نشان کرد: پلیس راه استان با توجه به گستردگی جاده های در برخورد با رانندگان متخلف و کنترل حوادث خوب عمل کرده است، ولی مأموران ما به تنهائی نمی توانند این کار بزرگ را انجام دهند و سایر دستگاه های مرتبط نیز در این امر سهیم هستند که باید وظایف خود را به درستی انجام تا از بروز حوادث دلخراش جاده ای جلوگیری کنیم.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: عوامل متعددی در تصادفات نقش دارند و باید نقش هر کدام از دستگاه های تاثیر گذار از جمله حمل و نقل جاده ای، اورژانس، وسائل نقلیه و اداره راه و ترابری در نظر گرفته شود تا بتوانیم با هم افزایی و تعامل در کاهش تصادفات گام برداریم.
سردار محمد قنبری در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مناسبی می باشد تا از طریق ارتباط با مردم و مسئولان علل و عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی را ریشه یابی و با یک سری ساز و کار ها و بستر سازی مناسب در کاهش آن ها قدم برداریم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: جامعه ما به دلیل دینداری و ایمان مردم از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار است و این جایگاه از کودکی در خانواده و آموزش و پرورش به فرزندان آموزش داده می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار