دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران یکی از هاب‌های مهم صادراتی کشور در زمینه فولاد و پتروشیمی خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 11 October 2017

به گزارش شانا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی بانک، در جمع مدیران مجتمع پتروشیمی توسعه نگین مکران چابهار گفت: پتروشیمی مکران یکی از پروژه‌های ملی و منطقه‌ای است که می‌تواند چابهار را به هاب مهم اقتصادی کشور تبدیل کند.

وی افزود: بخشی از مشکلات شرکت پتروشیمی مکران چابهار در مرکز کشور از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری خواهد شد، این وزارتخانه رفع مشکلات پروژه پتروشیمی مکران چابهار را در برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهد و در این زمینه ما نیز تلاش خواهیم کرد.

مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: پتروشیمی مکران با استفاده از نیروهای متخصص در چابهار نمونه‌ای از اجرای سیاست‌های موفق اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و بلوچستان است.

وی عنوان کرد: این طرح اشتغال‌زا در توسعه منطقه و پویایی چابهار تاثیرگذار است، دولت توجه ویژه به چابهار دارد و برای تکمیل زیرساخت‌های آن همه تلاش خود را به کار گرفته است.

بانک با بیان این‌که از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعتی و تولیدی در چابهار حمایت می‌کنیم، گفت: هیچ مشکلی برای حمایت از صنایع بزرگ و کوچک در این منطقه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار