استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر مولانا محمد یوسف حسین پور در مصلی گشت سراوان با اشاره به کمالات و فضائل اخلاقی این عالم برجسته گفت : زیست این زاهد ربانی برای همگان الگو و نگاه و اندیشه اش ماندگار است.
کد خبر: ۵۰۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 12 October 2017
زندگی مولوی حسین پور الگو و اندیشه اش ماندگار است/تشییع پیکر روحانی برجسته اهل سنت با حضور خیل عظیم مشتاقان
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی افزود: حضور جمعیت کثیری از علاقه مندان و ارادتمندان "شیخ الحدیث حسین پور " در مراسم تشییع پیکرش بیانگر شخصیت و بزرگی این روحانی برجسته استان است.

وی اظهار داشت: موقعیت و شرایط اجتماعی این عالم بزرگوار، وی را هیچ موقع به مسیری سوق نداد که با تجمل زندگی کند و عالم تمام عیار و به معنای واقعی بود. 
هاشمی گفت : شبی توفیق حضور در بیت ایشان را پیدا کردم، ساده زیستی و بی اعتنایی اش به مال دنیا خاص بود. وی ادامه داد: تابش اندیشه والایش افراد زیادی را جذب خود کرد که نشانه کرامت و بزرگی این عالم جلیل القدر است. 

استاندار سیستان و بلوچستان افزود : این روحانی برجسته آنگونه با قرآن زیست که امروز بذر نگاه بلند او در نگاه همگان رو به رشد است و محصول این حضور ، محصول بزرگی فکر و موقعیت ممتاز اوست که با مردم زیست و اینگونه مردم در مراسم خاکسپاری وی را با عظمت و شکوه تجلیل کردند.
وی تصریح کرد: اینکه کسانی به زیبایی بر طریق محمد نبی (ص) قدم نهادند و با ترسیم راه پیامبر مکرم اسلام ، اسیر دنیا و ظواهر آن نشدند برای همه ما درس بزرگی است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
روحش شاد ویادش گرامی
حسان بلوچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
خداوندمتعال مولانا محمدیوسف رارحمت کند واقعا انسانی ساده زیست وبی آلایش بود
درعین اینکه امام جمعه شهرورئیس مدرسه ودبیرشورای مدارس دینی اهل سنت بلوچستان بود ولی دریک خانه خشت گلی ساده زندگی میکرد خداوند ایشان راغریق رحمت خود کند

وتشکرخاص داریم ازجناب استاندارعزیزومحبوب سیستان وبلوچستان جناب آقای علی اوسط هاشمی که واقعا انسانی شریف ومردم دوست هستند

الحق والانصاف ایشان یکی ازبهترین ومردمی ترین استاندارهای این استان بوده واقعا دست آقای روحانی به خاطر حسن انتخابشون دردنکنه
انشاءالله که درچهارسال آینده هم تواستان ماماندگارباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
واقعا چشم به دنیا نداشت این بزرگوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
برای شادی روح ان مرحوم دولت سعی کند مدارس کپری بلوچستان حذف و مدارس مدرن جایگزین برای دانش آموزان بلوچ بسازد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار