کد خبر: ۵۰۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 16 October 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ موادمخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 304 کیلوگرم موادمخدر در جریان درگیری مسلحانه خبر داد.
محمد قنبری اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، ماموران انتظامی شهرستان‌های «سراوان و ایرانشهر» از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جا به جایی موادمخدر، مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: با اطلاعات به دست آمده، ماموران انتظامی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان را شناسایی و به طور نامحسوس کنترل کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان ضمن کشف دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه، یک تن و 304 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار