فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و 50 کيلوگرم ترياک در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگيري دو قاچاقچي در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 16 October 2017
کشف بیش از یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح/ اشراف کامل اطلاعاتی پلیس بر منطقه 
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار قنبری گفت: در راستاي تشديد اقدامات انتظامي و برخورد جدي با سوداگران مرگ، در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد جا به جايي و توزيع مواد مخدر را از محورهای فرعی ايرانشهر دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده، بامداد امروز موفق به شناسايي خودروهای قاچاقچیان در يکي از محورهاي ورودي شهرستان شده و دستور ايست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بي توجهي اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتي تعقيب و گريز ماموران موفق به متوقف کردن دو خودرو و دستگیری دو قاچاقچی شدند.
سردار قنبری با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری همدستان این سوداگران، تصریح کرد: در بازرسي خودروها یک تن و 50 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک، به همراه یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات آن کشف شد.
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار