در حاشیه بازدید از ستاد شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان که ماندنش در استانداری این روزها موضوع بسیاری از نامه ها به رئیس جمهور شده است در حاشیه حضورش در ستاد شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، متولی ساخت شهرک پتروشیمی مکران در چابهار به موضوع ماندن یا رفتنش به خبرنگار تابناک پاسخ داد.
کد خبر: ۵۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 20 October 2017
به گزار خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان موضوع ماندن یا رفتن علی اوسط هاشمی از استانداری سیستان و بلوچستان این روزها موضوع بسیاری از نامه ها به رئیس جمهور شده است.
وی در حاشیه بازدید از ستاد پتروشیمی مکران در تهران و ملاقات با مدیران ارشد سومین قطب پتروشیمی کشور به خبرنگار تابناک گفت موضوع ماندن یا رفتن مهم نیست؛ موضوع مفید بودن حتی در کوتاه مدت است.
علی اوسط هاشمی در خصوص نامه‌هایی که اخیرا جمعی از نخبگان دانشگاهی، فعالان سیاسی و مردم به رئیس‌جمهور برای ابقای وی در استان سیستان و بلوچستان نوشته‌اند ضمن تشکر از این ابراز لطف مردم استان گفت ما با مردم زندگی کرده ایم و رمز این ابراز محبت های مردم در نقش دادن به آنها در اداره استان است.
وی گفت توسعه دو موضوع مهم دارد؛ رضایت و سعادت. به حمد الهی رضایت تا حدودی تامین است و البته مطلق صحبت نمی کنم و به هرحال مخالفینی دارم که بخشی از آن ناشی از مبارزه بنده با زیاده خواهی و رانت است و بخشی از آن از لحاظ علمی و توانایی است. یک بخش زیادی از مردم موافقند که تفاوت در رفتار وآثار آن در روان را دیده‌اند. روان انسانی را هدف گرفتن و با رویکرد انسانی با مردم تعامل ایجاد کردن سعادت ایجاد می کند که تا حدودی توانسته ایم به آن دست یابیم.
مشروح سخنان استاندار در این دیدار روز شنبه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار