کد خبر: ۵۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 20 October 2017
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با ایران هراسی، ایجاد رعب و وحشت و نا امن جلوه دادن خاورمیانه بدنبال فروش سلاح های خود در منطقه است.
محمد باسط درازهی اظهار داشت: ‌سخنان اخیر ترامپ در مورد جمهوری اسلامی ایران واهی و بدور از منطق و معیار بود.
وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قطعا مواضع خودشان را نسبت به اظهارات سخیف ترامپ اعلام و جواب دندان شکنی به آمریکا خواهند داد.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست خود بیانیه ای در محکومیت سخنان نابخردانه ترامپ صادر خواهند کرد.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی در منطقه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش ها و زحمات زیادی را برای مقابله با تروریست ها در منطقه انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل تروریست ها و صهیونیست ها در کشورهای سوریه، عراق و لبنان همواره حامی مستضعفان بوده است.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌خوشبختانه وجود سپاه در منطقه سبب شده تا از پیشروی تکفیری ها و تروریست ها در منطقه جلوگیری شود.
درازهی اظهار داشت: اگر ایستادگی سپاه در مقابل داعش و تروریست های تکفیری نبود فتنه این گروهها تا 30 سال آینده تمام منطقه را فرا می گرفت.
وی با اشاره به برجام گفت: برجام یک قرارداد بین المللی است و ترامپ نمی تواند با یک سخنرانی آن را لغو کند.
وی خاطر نشان کرد: ‌برجام قطعا حفظ خواهد شد چرا که طرف های اروپایی حاضر در برجام بر سر مواضع خود پایبند هستند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب در اعلام سیاست های راهبردی کاخ سفید بر ضد ایران سخنرانی کرد و نام خلیج فارس را جعل کرد و خواستار بازنگری در مفاد برجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار