کد خبر: ۵۱۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 22 October 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و 140 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی 285 واحد تعطیل، نیمه تعطیل و نوسازی صنایع این استان مورد نیاز است.
نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 153 واحد تولیدی تا کنون در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند که 65 واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.
وی افزود: از جمله برنامه های اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای رونق تولید تعیین تکلیف 45 واحد تولیدی مشکل دار و تعطیل در سیستان و بلوچستان است که قابلیت راه اندازی مجدد را دارند.
وی ادامه داد: عمده مشکلات این واحدهای تولیدی کمبود نقدینگی برای تامین سرمایه در گردش است.
وی خاطر نشان کرد: با هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات علاوه بر راه اندازی این واحدهای تولیدی موجبات اشتغال 225 نفر را در سیستان و بلوچستان می توان فراهم کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: همچنین 25 واحد نیمه فعال با قابلیت به حداکثر رساندن ظرفیت تولید شناسایی شده اند که با 800 میلیارد ریال تسهیلات می توان برای 150 نفر شغل ایجاد کرد.
میرشکار اظهار داشت: 215 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با سه هزار و 140 میلیارد ریال تسهیلات می توان آنها را بازسازی و نوسازی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار