مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خبر داد
به همه ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان اعلام شده تا با هدایت خدمات و کمک‌های سایر ارگان‌ها، سازمان ها و پایگاه‌های امدادی برای ارائه خدمت به زائران مددجو و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و موسسات به منظور استقرار صندوق در پایگاه‌های آنها زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین را فراهم کنند.
کد خبر: ۵۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 05 November 2017
به گزارش تابناک مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گزارشی از برنامه‌های این نهاد برای اعزام مددجویان به عتبات در ایام  اربعین حسینی سال‌جاری ارائه کرد.

رضا شهرکی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان، گفت: باتوجه به اقدامات ارزشمند سال‌های گذشته برای بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی زائران اربعین سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، امسال نیز برنامه ریزی مناسب و همه‌جانبه در زمینه اعزام مددجویان به عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌جاری با همکاری مجموعه عوامل موثر و مرتبط با این طرح همچون خیران و مردم نیکوکار این استان تلاش شده اقدامات مضاعف برای شرکت جامعه هدف در پیاده‌روی اربعین انجام شود افزود: با توجه به اینکه دریافت گذرنامه، ویزا و هزینه سفر زمینی در هر دو سوی مرز ایران و عراق یکی از ضروری‌ترین مدارک شناسایی به شمار می رود و افراد تحت حمایت توان پرداخت هزینه های مالی این سفر زیارتی را ندارند، این نهاد با تعامل با سازمان حج و زیارت، صدا و سیما، شهرداری و سایر سازمان‌های مرتبط هماهنگی های لازم برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: استقرار اکیپ‌های امدادگران این نهاد در مرزها برای استقرار صندوق‌های صدقات جدید، حامی‌یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین فرصتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از این طریق موضوع تبلیغ و ترویج روش‌های نوین جذب کمک‌های مردمی پیگیری شود.

شهرکی اعلام کرد: به همه ادارات کمیته امداد شهرستان های مختلف این استان اعلام شده تا با هدایت خدمات و کمک‌های سایر ارگان‌ها، سازمان ها و پایگاه‌های امدادی برای ارائه خدمت به زائران مددجو و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و موسسات به منظور استقرار صندوق در پایگاه‌های آنها زمینه جمع‌آوری کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین را فراهم کنند.

شهرکی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰۰ مددجوی استان سیستان و بلوچستان با کمک خیران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار