کد خبر: ۵۲۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 08 November 2017
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز/چهارشنبه/ برای شرکت در آیین معرفی دانیال محبی نیا استاندار جدید و تکریم علی اوسط هاشمی استاندار سابق سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
به گزارش ایرنا وزیر کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال استاندار سابق و معاونان استانداری و شماری از مسئولان و فرمانده هان نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
وزیر کشور پس از استقبال در فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با آیت الله عباسعلی سلیمانی دیدار می کند.
شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، علما و سران، بزرگان و معتمدان طوایف شیعه و سنی استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود، از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به زاهدان است.
به گزارش ایرنا با تصویب هیات وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور دانیال محبی نیا به‌ عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد.
دانیال محبی نیا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دبیر هنرستان شهید رجایی بندرعباس بوده و بعد از آن به استخدام وزارت کشور درآمده است در دولت هشتم معاون سیاسی - امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان بود.
وی در دولت های هاشمی و خاتمی در وزارت کشور تا سطح معاون وزیر نیز مسئولیت داشته است.
علی اوسط هاشمی پیش از این سمت استاندار سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار