کد خبر: ۵۲۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 09 November 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از استاندار سابق خواست تا تجربیات چهار ساله اش را با هدف تسریح در توسعه استان در اختیار استاندار جدید قرار دهد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان از تلاش های علی اوسط هاشمی استاندار سابق قدردانی و برای دانیال محبی نیا به عنوان استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: نشست های مانند تودیع و معارفه چند درس به همگان می آموزد اول اینکه پست ها موقتی و اعتباری اند، نباید به آنها دلخوش کرد و دوم اینکه سمت و قدرت، دشمن آور است و حتی نبی مکرم اسلام(ص) نیز از این موضوع مستثنی نبود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اساس قدرت گله آفرین و توقع آور است و اگر امروز دانیال محبی نیا با کاغذ سفید خدمتی به این استان ورود پیدا می کند بعد از گذشت مدتی بر روی این کاغذ خطوط فراوانی از انتقادات نوشته می شود.
امام جمعه زاهدان افزود: هر فردی که فکر و اندیشه داشته باشد به طور قطع دشمن نیز دارد.
آیت الله سلیمانی گفت: سمت ها هر چقدر منتقل شود اما ماندنی نیست به طوری که به عنوان نمونه عکس وزرای فراوانی را همواره بر دیوار وزارتخانه ها مشاهده می کنید که بر زیر آنها وزیر جدید در حال سخنرانی است.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان نیز در این آیین اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان علاقه فراوانی به ایران اسلامی دارند و همواره در همه عرصه ها از جمله انتخابات حضوری پررنگ و فعال داشته اند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان در شرایط کنونی از مشکلات زیادی از جمله فقر و بیکاری ناشی از خشکسالی و محدود شدن فعالیت کشاورزی، زراعت و دامپروری رنج می برند.
وی ادامه داد: مهمترین خواسته مردم سیستان و بلوچستان از رئیس جمهوری این است که ظرفیت های این استان از جمله مرز و بازارچه های مرزی و منطقه آزاد سیستان فعال شود.
وی گفت: به طور قطع فعال بودن کسب و کار و تجارت در مرزها به اشتغال مردم منطقه کمک می کند.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهارداشت: با توجه به مشکلات حاکم بر سیستان و بلوچستان، از دولت توقع داریم نگاهی مستثنی از دیگر مناطق با اولویت منفعت عمومی بدون اهمیت دادن به قوم و گروهی خاص در تخصیص اعتبارات به این استان داشته باشد.
مولوی اسماعیل زهی افزود: توقع داریم از مدیران توانمند در ادارات سیستان و بلوچستان استفاده شود تا بتوانند با برنامه ریزی در توسعه استان تحول آفرین باشند.
وی از نگاه استاندار سابق سیستان و بلوچستان به مردم این استان که همراه با احترام و حرمت گذاری بود قدردانی و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش ایرنا دانیال محبی نیا در آیینی با حضور وزیر کشور در تالار فردوسی زاهدان به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات علی اوسط هاشمی استاندار سابق قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار