کد خبر: ۵۲۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 11 November 2017
امام جمعه زاهدان گفت: حماسه اربعین مکمل واقعه عاشورا است و اگر عاشورا یک حادثه را بیان می‌کند، اما اربعین یک تجلی برای بشریت است.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دیروز اربعین حسینی بود 1378 سال از اربعین حسینی می‌گذرد اما در طی این مدت هنوز شور و عشق به امام حسین(ع) در دل آزادگان و پیروان اباعبدالله موج می‌زند.

امام جمعه زاهدان افزود: اگر عاشورا را اوج ایثار و تجلی بندگی بنامیم اربعین است که عاشورا را تبیین و در اوج تبلیغ‌های مسموم واقعه عاشورا را تبیین می‌کند.

وی ادامه داد: اربعین مکمل واقعه عاشورا است اگر عاشورا یک حادثه را بیان می‌کند اما اربعین یک تجلی برای بشریت است.

سلیمانی بیان کرد: دو بار رییس جمهور روسیه به تهران سفر کرد، اولین بار در سال 1394 برای شرکت در مراسم تولیدکنندگان گاز حضور پیدا کرد و مستقیم به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت بدون هیچ‌گونه تشریفاتی و در آن جلسه حضرت آقا به پوتین فرمودند شما یک انسان بزرگی در دنیای سیاست هستید و برای کشور ما قابل احترام هستید.

وی افزود: سفر اخیر روسای دو کشور آذربایجان و روسیه و دیدار با رهبری معظم انقلاب باعث شد تا نگاه تمام دنیا به این ملاقات باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در دیدار اخیر پوتین با رهبری، حضرت آقا گفتند که برای مقابله با تحریم‌ها، دلار از مبادلات اقتصادی بین دو کشور برداشته شود که طرح بسیار خوبی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار