باحضور حجت السلام عزیز پور ریاست دادگستری شهرستان ، عباس عزیزی دادستان ومولوی حقانی امام جمعه موقت اهل سنت سراوان ؛ غلامرضا مهویدی معاون اداری مالی زندانهای استان و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم تودیع و تکریم حسن کریم کشته رئیس زندان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 16 November 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تقدیرازحضور مسئولین قضایی و ادارات ذیربط شهرستان گفت: شغل زندانبانی و کار کردن در سازمان زندانها از مشاغل طاقت فرسا وسخت است ، اما با وجود همه مشکلات و آسیب های آن ، همکاران ما در زندان ها با استعانت ازخداوند متعال و باروحیه جهادی خود این وظیفه را انجام می دهند.
وی در ادامه از زحمات آقای کریم کشته در مدت تصدی مسئولیت در زندان سراوان تشکر و قدر دانی نمود و برای ایشان جهت انجام خدمت در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود
مولوی حقانی امام جمعه موقت اهل سنت سراوان نیز ازتلاشهای حسن کریم کشته تقدیر نمود و از وی بعنوان یک مدیر نمونه و خدمتگزار به مردم یاد نمود وگفت مردم سراوان به ویژه مددجویان و خانواده آنان خدمات وی را هرگز فراموش نمی کنند.
حسن کریم کشته هم در سخنانی ضمن قدر دانی و تشکر ازهمه مسئولین قضایی و دستگاههای اداری شهرستان و همکاران زندان سراوان گفت: در طول مدت خدمت خود ارتباط و همدلی خوبی بین مجموعه قضایی وادارات سطح شهرستان وجود داشت که امید است این ارتباط و همدلی استمرار داشته باشد.
در پایان با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرکل زندانهای استان سیستان و بلوچستان از حسن کریم کشته تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار