فرمانده سابق انتظامی شهرستان سراوان با خانواده شهید محمد شاهوزهی که یکی از نیرو های سابق ایشان در این شهرستان بوده است دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۲۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 17 November 2017


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ غلامر رضا جعفری در این دیدار اظهار داشت: جوانان انقلاب اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ ناب عاشورا جان خود را عاشقانه برای اعتلاء دین مبین اسلام فدا کردندتا سایر هموطنان خود در آرامش و امنیت زندگی کنند.

 


 وی افزود:اگر ما امروز در امنیت کامل به سر می بریم به خاطر جانفشانی این عزیان می باشد که بدون هیچ گونه هراسی از مرگ این گونه از میهن اسلامی خود دفاع کردند.
 این مقام نتظامی بیان دداشت: ما همواره خود را مدیون خون شهداء می دانیم و در تمام کارهایمان راه و سرمشق این عزیزان را سر لوحه کار خود قرار می دهیم تا نام و یاد این شهدان تا ابد زنده به ماند.
 سرهنگ جعفری تصریح کرد:اگر انقلاب اسلامی ایران امروزه در جهان حرفی برای گفتن دارد به خاطر رهبری عالمانه مقام معظم رهیری و رشادت های جوانانی همچون شهید محمد شاهوزهی می باشد که با فداکاری خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
 وی خاطر نشان کرد: سرکشی و برطرف کردن مشکلات خانواده شهداء ر از وظایف مهم خود می دانیم چون که این خانواده ها با تقدیم فرزندانشان در راه اسلام، عزت، سرافرازی و اعتبار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.
 سرهنگ غلامر رضا جعفری در سال 87 فرمانده سابق شهرستان سراوان بوده و سرباز شهید محمد شاهوزهی یکی از نیروهای ایشان می باشد که در خصوص نحوه شهادن این عزیز اظهار داشت : در نهم دیماه سال 1387گروهک تروریستی جبیش الظلم اقدام به یک عملیات انتحاری در ستاد انتظامی سراوان کرد که به دستور فرمانده وقت به جای مراسم صبحگاه درستاد شماره یک مراسم زیارت عاشورا در ستاد شماره 2 برگزار که به برکت زیارت عاشورا وکرامت امام حسین (ع) تعداد 300 نفر از همکاران عزیز این فرماندهی نجات یافتند و در اثر این حمله انتحاری در ستاد شماره یک، این سرباز دلیر اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 معاون هماهنگ کننده استان در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره)محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته و نجات کارکنان از این حمله انتحاری از کرامات در یای بیکران و لا یزال امام حسین (ع) می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار