کد خبر: ۵۲۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 19 November 2017
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: 5 تبعه افغانستانی ربوده شده به همت نیروهای این قرارگاه از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، داوود شهرکی اظهار داشت:  5 تبعه افغانستانی ربوده شده به همت نیروهای قرارگاه عملیاتی «شهید معمار» سپاه شهرستان ایرانشهر از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.

وی در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: در پی اطلاع از ربوده شدن 5 تبعه افغانستانی در شهرستان ایرانشهر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار رزمندگان قرارگاه شهید معمار مستقر در ایرانشهر قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: نیروهای این قرارگاه در پی اشراف اطلاعاتی و رصد دقیقی که بر فعالیت مجرمان و متخلفان منطقه دارند، از محل اختفای آدم‌ربایان مطلع شدند و بلافاصله در یک عملیات ضربتی آنها را در کمتر از 12 ساعت پس از ارتکاب به جرم آدم‌ربایی دستگیر کرده و گروگان‌ها را آزاد کردند.

شهرکی تبیین کرد: برخی افراد شرور و فرصت‌طلب تلاش دارند تا از طریق گروگان گرفتن مردم به طلب پول اقدام کنند و سبب ایجاد رعب و وحشت در منطقه شوند و بدون شک نیروهای قرارگاه شهید معمار برخورد جدی با چنین مجرمانی را در دستور کار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: عزم سپاه برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت پایدار استوار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار