مدیرکل ارشاد قم:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی در استان قم گفت: کنگره شهدای روحانی در سطح کشور برگزار شده و قم آخرین استان از این منظر است که این کنگره نیز در دی‌ماه امسال در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶ 23 November 2017
به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد اظهار داشت: کارگروهی برای مبارزه و شناسایی آسیب‌های فضای مجازی تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به مبحث آسیب‌های اجتماعی افزود: استفاده صحیح از فضای مجازی یکی از مهم‌ترین ابعاد این آسیب‌شناسی است و کارگروهی نیز به همین منظور با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل‌شده است.

وی بابیان مهم‌ترین اهداف کارگروه فضای مجازی تأکید کرد: کارگروه فضای مجازی مهم‌ترین اولویت کاری خود را بر سازمان‌دهی محتوا قرار داده و دستگاه‌های مختلف استان نیز باید ظرفیت‌های خود را اعلام کرده تا در مبحث آسیب‌های اجتماعی تحولی چشمگیر ایجاد شود همچنین فراخوانی نیز با موضوع آسیب‌های اجتماعی به‌زودی در سطح استان ابلاغ خواهد شد.

حسینی کاشانی تأکید کرد: یکی دیگر از مصوبات کارگروه فضای مجازی خریداری محتواهای هزینه‌دار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد بوده تا فعالان فرهنگی و ارزشی  فضای مجازی از نظر اقتصادی در مضیقه نباشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی در استان قم عنوان کرد:  کنگره شهدای روحانی در سطح کشور برگزار شده و قم آخرین استان از این منظر است که این کنگره نیز در دی‌ماه امسال در قم برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدای روحانی  ادامه داد: بیش از 4 هزار شهید روحانی در ایران وجود دارد که بالغ‌بر 1000 نفر از این شهدا اهل استان قم هستند که شایسته است تا کنگره‌ای درخور شأن این شهد ای گران‌قدر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره برنامه فرهنگی کتاب‌گردی در شهر قم تأکید کرد: ساعت 4 عصر فردا مراسم فرهنگی کتاب‌گردی در استان قم با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف از برگزاری آن نیز ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش میل و علاقه جامعه به مطالعه بوده که با فعالیت‌ها و اقداماتی که در سال‌های اخیر در این زمینه صورت گرفته انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد تحول در فرهنگ کتاب و مطالعه در استان قم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای را برای اعیاد ماه ربیع‌الاول در بخش‌های مختلف در نظر گرفته که بخش عمده‌ای از این طرح‌ها با همکاری و تعامل با سازمان صداوسیما مرکز قم اجرا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار