استاندار در جمع معتمدین سیستان
استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با شماری از معتمدین و متنفذین شیعه و سنی منطقه سیستان گفت: معتمدین و متنفذین طوایف و قبایل استان نقش برجسته ای در پاسداری از امنیت و پیشرفت استان دارند.
کد خبر: ۵۳۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 29 November 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سید دانیال محبی با اشاره به همجواری سیستان با کشور افغانستان اظهار داشت : معتمدین منطقه با تعامل و ایفای نقش بی بدیل خود زمینه ایجاد ارتباطات  مستحکم منطقه ای را فراهم نمایند . وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ارتباطات مناسب و ایجاد پیوندهای عاطفی حق آبه سیستان تأمین شود. 
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد : تلاش خواهیم کرد در زمینه بهداشت و درمان به کشور افغانستان خدمات مورد نیاز ارائه نماییم .
محبی با بیان اینکه با توجه به مسئولیت قبلی ام در این استان همواره به یاد مردم استان سیستان و بلوچستان و مسائل و مشکلات مربوط به آنها بوده ام ، تصریح کرد: علاقمندی به شی یا شخصی سبب می شود که تلاش شود تا کمترین آسیبی به شی یا فرد مورد علاقه وارد نشده و حقی ضایع نشود  .
وی ادامه داد : این علاقمندی به مردم استان و محبت های آنها سرمایه با ارزشی است و تلاش خواهم کرد آن را پاس بدارم . 
استاندار با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک گفت : استان سیستان و بلوچستان همواره مورد توجه رئیس جمهور و هیئت دولت بوده است و دولت تلاش داشته تا در راستای تحول منطقه گام بردارد.
وی خواستار حضور گرم و پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهوری به پاس این توجهات شد و از آن به عنوان یک رفتار فرهنگ مدارانه یاد کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار