نماينده ولي فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان طي پيامي فرارسيدن سالروز ولادت نبي مكرم اسلام(ص) و ميلاد امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را به مسلمانان جهان و مردم استان تبريك گفتند.
کد خبر: ۵۳۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 05 December 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم موحد، مرزدار و انقلابی سیستان و بلوچستان

وحدت و برادری، زیباترین واژه های دین مبین اسلام و ارمغان رسالت حضرت ختم المرسلین محمد ابن عبدالله(صلی الله علیه و آله وسلم) است که ندای واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا را بنای اتحاد و همبستگی مسلمانان قرار داد.
فرخنده زادروز رسول صلح و مهربانی و انتخاب این خجسته ایام که یادگار تدبر و رهبری امام راحل مان(ره) است، سرفصلیست برای تکرار و استمرار وفاق، اتحاد و نوع دوستی همه مسلمانان که در مسیر برادری و یکپارچگی امت واحد اسلامی به ریسمان الهی چنگ زنند و گام بردارند.
بی تردید استان پهناور سیستان و بلوچستان به عنوان دایره المعارف اقوام و مذاهب اسلامی، نمادی ازاتحاد و مصداق پیروی از اخلاق و کردار وحدت آفرین نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) است و هفته وحدت فرصت مناسبی برای تاكيد بر تحكيم بيش از پيش وحدت، مودت و يكپارچگي آحاد مسلمانان جهان است.
اینجانبان فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه شما مردمان پاک سرشت و شریف استان سیستان و بلوچستان که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می نمائید، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلامی سربلندی و تعالی روز افزون مسئلت می‌نماییم.
 
عباسعلی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه زاهدان

سید دانیال محبی
استاندار سیستان و بلوچستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار