رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد
بر اثر برخورد یک دستگاه سواري سيتروئن با پژوپارس در محور "ایرانشهر- خاش"، راننده و سرنشین سيتروئن در محل فوت و سه سرنشین پژوپارس مجروح شدند. همچنین در خبری دیگر بر اثر واژگوني يك دستگاه كاميون ولوو به علت تخطي از سرعت مطمئنه در محور "ايرانشهر- سرباز" سرنشين كاميون در محل جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۳۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 09 December 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ یداله ستوده گفت: ( 17 آذر ماه ساعت 2000) در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد یک دستگاه سواري سيتروئن با سواری پژو پارس در کيلومتر 16محور ایرانشهر- خاش بلافاصله گشت تصادفات برای بررسي در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: در اين حادثه یک دستگاه سواري سيتروئن با سواری پژوپارس به علت تجاوز به چپ راننده سيتروئن با هم برخورد کردند که بر اثر شدت ضربه وارده، راننده و سرنشین سواری سيتروئن در محل فوت و 2 سرنشین پژو پارس مجروح شدند.

همچنین در خبری دیگر سرهنگ يداله ستوده گفت: (18 آذر ماه ساعت 5 و 45 دقيقه )در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر واژگوني يك دستگاه كاميون ولوو در کيلومتر 71 محور" ايرانشهر- سرباز" بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود:در اين حادثه ،يك دستگاه كاميون ولوو به علت تخطي از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد، كه به علت شدت ضربه وارده سرنشين كاميون در محل جان خود را از دست داد.
رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان با اشاره به دوطرفه بودن محورهاي جنوب، از رانندگاني که قصد تردد در اين محورها را دارند خواست با سرعت مطمئنه تردد کنند تا از اينگونه حوادث دلخراش جلوگيري شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار