کد خبر: ۵۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 13 December 2017
 سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان های جهاد اسلامی) در غزه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام کرد.
خواب صهیونیست ها دوباره آشفته شد. رژیم صهیونیستی که تصور می کرد با خلق پروژه داعش می تواند ایران و کشورهای مسلمان را سال ها درگیر جنگ داخلی خود کند و به قول آمریکایی ها مسلمانان سی سال برای نابودی داعش زمان لازم دارند، اکنون رویاهای خود را شکست خورده می بینند.
 
آمریکا و رژیم صهیونیستی که درصدد بودند مساله اول جهان اسلام نه فلسطین که مبارزه با گروه های تکفیری مورد حمایت غرب قرار بگیرد، عصبانی ترین افراد در تحولات سال های اخیر هستند. حالا نه تنها حکومت داعش فروپاشیده که گروه های مقاومت مختلفی در منطقه برای مبارزه با غصب کنندگان قبله اول مسلمانان شکل گرفته است.
 
 
به گزارش رجانیوز، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با فرماندهی گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرماندهی سرایا (گردان های جهاد اسلامی) در غزه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین را اعلام کرد.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین بر آمادگی دیگر گروه‌های جبهه مقاومت در منطقه برای دفاع از مسجد الاقصی تأکید کرد.
 
صراحت انقلابی در بیان مواضع اصولی در دفاع از مظلومین و مبارزه با مستکبرین در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد. مبارزه با رژیم صهیونیستی از جمله مواردی است که از ابتدای انقلاب در سخنان امام راحل و سپس رهبرانقلاب بدون مصلحت اندیشی بیان شده و به عنوان سندافتخار انقلاب اسلامی مورد تمجید قرار گرفته است.
 
اعلام حمایت فرمانده سپاه قدس از آمادگی برای یاری رسانی به گروه های مقاومت فلسطینی نیز در همین راستا قابل تحلیل است. سردار سلیمانی که چندی پیش پایان حکومت داعش و پیروزی مقاومت را اعلام کرده بود اینبار در حالی از حمایت ایران از فلسطینی ها در مبارزه با رژیم صهیونیستی صحبت می کند که سایر گروه های مقاومت که در سال های اخیر در منطقه شکل گرفته است را برای کمک رسانی در مبارزه با این رژیم، آماده توصیف کرد.
 
رهبرمعظم انقلاب قبلا در صحبت های خود به صراحت از مبارزه با رژیم صهیونیستی گفته بودند:

    صریح میگوئیم. ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزی جنگ سی و سه روزه و پیروزی جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش میکنیم و هیچ ابائی هم از گفتن این حرف نداریم. این حقیقت و واقعیت است. ۱۳۹۰/۱۱/۱۴

 
همانگونه که پیداست دفاع از کسانی که با این رژیم مبارزه کنند سرلوحه رفتارهای جمهوری اسلامی است و کسی نمی تواند به بهانه آداب دیپلماتیک و مصلحت اندیشی از این مهم دوری کند.
 
چندروز قبل هم رهبر انقلاب از علیرضاکریمی، قهرمانان کشتی کشورمان که حاضر نشد با نماینده رژیم نامشروع صهیونیستی روبه رو شود تجلیل کردند و اقدام ایشان را مایه عزت معرفی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار