جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف يک تن و 259 کيلو موادمخدر، یک قبضه سلاح کلاش، يک قبضه سلاح کلت کمری و دستگيري 4 قاچاقچي حرفه اي در درگيري با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 14 December 2017
سرهنگ احمد طاهری گفت: در سلسله عمليات هاي منسجم عليه قاچاقچيان مسلح، ماموران انتظامي شهرستان هاي "مهرستان" و "سراوان" يک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو هاي تيزرو قصد جابه جايي مقادير متنابهي موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهاي فرعي شهرستان "سراوان" را داشتند، شناسايي کردند.  
وی افزود: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي شبانه روزي، روز گذشته يگان هاي عملياتي پليس، دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضاي اين باند را شناسايي و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  
اين مقام انتظامي با اشاره به ورود قاچاقچيان به کمين پليس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمين و مشاهده يگان هاي عملياتي پليس، با تغيير مسير ناگهاني و تيراندازي به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستيک هاي اين خودرو ها، ضمن دستگيري 4 قاچاقچي مسلح، یک تن و 208 کيلو ترياک و 51 کيلوگرم حشيش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و يک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.  
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار