استاندار سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان به لحاظ وسعت، دوری از مرکز کشور و عقب ماندگی های تاریخی آن نیازمند توجه جدی است.
کد خبر: ۵۳۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 15 December 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی استاندار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به گستردگی و عقب ماندگی های تاریخی این استان، ضرورت توجه به سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد توازن منطقه ای مورد تاکید برار داد و افزود: استان در تخصیص میزان اعتبارات باید مورد توجه مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرد.
وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و اقلیمی، خشک و دارای منابع آبی بسیار کم می باشد که این موضوع ضرورت توجه به استان را دارای اهمیت ویژه ای می نماید.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه معادن استان هنوز به حد اکتشاف نرسیده است، ادامه داد: آهنگ توسعه در استان به صدا در آمده و آینده خوبی در انتظار آن است که برای تسریع در روند آن نیازمند هم افزایی میان مدیران است.

محبی مجموع ردیف های اعتباری استان را یکصد و نود میلیارد تومان در زمینه ارتقاء شاخص های توسعه ای اقتصادی طی سال جاری عنوان کرد.

غلامرضا مالکی شجاع رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه میزان اعتبارات ابتدای سال جاری را معادل ٢٩٣ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان با رشد ١٥ درصدی به ٣٥٢ میلیارد تومان افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار